تاریخ خبر: // کد خبر: 31779 // //


نشست تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان برگزار می شود


کد خبر: ۹۹۱۰۱۲۹به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک فراهم شده است. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت، پاسخگویی، افزایش رضایتمندی و تکریم مشتریان، مدیرعامل بانک رفاه با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک، [...]
نشست تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان برگزار می شود

کد خبر: ۹۹۱۰۱۲۹
به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک رفاه در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک فراهم شده است. 
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت، پاسخگویی، افزایش رضایتمندی و تکریم مشتریان، مدیرعامل بانک رفاه با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است. 
بر اساس این گزارش، مشتریانی که تمایل دارند مسائل و پرسش های خود را با مدیرعامل بانک رفاه در میان بگذارند، می توانند روز سه شنبه به تاریخ ۱۱ شهریور ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این نشست تلفنی شرکت کنند. 

خبر جدید   مدیر عامل بانک رفاه در سفر به استان کرمان/ کمک به تولید، اشتغال زایی و محرومیت زدایی در اولویت برنامه های بانک رفاه است

نشست تلفنی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان برگزار می شود

لینک منبع خبر: اینجا کلیک کنید

آخرین اخبار

پربازدید